SKRIVET: 2011-09-10, kl 09:35:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

You are my destiny!

Äntligen helg. Har nu gått på nolaskolan i 2 veckor. Det känns faktiskt jättenbra. Först kändes det som om jag hade gjort helt fel val men nu känns allt bra gällande det. Klassen vi fått är lite special men det fixar sig hoppas jag.
Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Vi ser vell om jag ringer till matte eller nått, löser sig säkert.
Igår for jag till malin och vi såg först på Idol sen FÖRSÖKTE vi på Green zone med matt damon. efter att vi hade sett typ en kvart så halvsov båda så typ klockan 10 bestämde jag mig för att hasa mig hem, lägga mig i sängen och se på fotboll. Fredagslyx nivet ;) Idag måste jag städa. Mitt rum är fyllt av kläder,  jag vill möblera  om också men det är typ omöjligt för mig så nån jättesnäll som läser detta kan ge mig ett fett stort rum!
Nu ska jag försöka se på justin bieber filmen. HÖRes



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: