SKRIVET: 2012-01-17, kl 20:57:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag <3

Underbart med tisdag vah?! det är juh liksom skola och hela köret! älskar det.. </3 ska skriva tal till svenskan om min förebild. Och det är jättesvårt verkligen, för jag har som ingen speciell person som jag ser upp till på de viset utan det är ganska många som jag tycker gör bra saker på olika sätt. En speciell grej som jag har fastnat för är extreme home makeover, för dom far juh runt till en massa olika familjer och hjälper dom med att få ett nytt hem av massa olika andledningar om dom tex har ett jättelitet hem och dom har någon handikappad i familjen som har svårt för att ta sig överallt eller om familjen har förlorat en förälder eller dylikt och det tycker jag är en jättebra grej som är beundransvärt. Och alla soldater som far far hemifrån och lämnar sina nära och kära för att kriga. Dom sätter sina liv på spel under hela tiden dom är borta. Dom vet liksom inte vad som kommer hända utan dom kämpar verkligen för någon annan och riskerar deras liv och om dom dör så lämnar dom deras familjer efter sig, och det är det hämska med det. så jag tror att jag ska ta dom 2 sakerna att ta upp i mitt tal faktiskt, för det är typ det jag har tänkt på. Hatar tal och redovisning i huvudtaget så detta ska bli intressant. Nu ska jag vara underbar mot mina föräldrar och gå å hänga en tvätt. hare braa.
When you hit me hit me hard.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: