SKRIVET: 2012-01-25, kl 19:29:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

When you smile i smile.

Hej, blev halvt sjuk igår. Började må illa typ vid 9 efter att jag å Malin hade varit ute på lågpromenad så då gick jag å la mig och sov, stannade hemma från skolan idag, så idag ha jag inte gjort så mycket. Typ sovit å kollat på film. För min kära Appletv har juh börjat fungera igen!! Stort plus liksom! Imorn på skolan så ska vi få information om vårat val av inriktning i 2:an och jag har halft ångest.. Om jag ska välja ekonomi, ekonomi eller ekonomi, juridik.. För jag skulle vilja gå juridik å bli polis efter det men samtidigt vill jag bli advokat och egenföretagare eller civilekonom.. Och det ska vara bestämt nästa vecka så jag har jendemisk del att tänka på somsagt! Och på fredag kanske jag å Malin ska fara på den efterlängtade mission impossible 4, ha juh väntat sen i somras på att den ska komma ut så.Bosch tom Cruise är juh ganska het även fast han är 50 år! Men nu aka jag krypa ner i sängen å se på nån film, höres!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: