SKRIVET: 2011-05-05, kl 16:18:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Yeah Right?!

Tjao. Jag är så mätt så jag är alldeles stum.. äckligt mätt. Jag måste kissa också. (intresseklubben antecknar, jagvet.. ) Sitter och kollar på avslutningsklänningar. Dessa 2 har jag kommit fram till:
Den här är till själva skolavslutningen, jag vet att det är en oskriven lag som säger att det ska vara vitt men jag bryr mig inte. Jag tycker denna är fin iallafall.
Den ser bättre ut på en människa, men jag ville egentligen ha en svart men det var slut på 32/34 som jag ska ha så det får bli denna om jag inte väntar tills storlekarna kommer in. Denna ska jag alltså ha på middagen. Beslutade mig för att fara på den endå. Jag går juh bara ut nian en gång i mitt liv :) Måste hitta ett par snygga skor till också... Det är svårt, för man kan juh inte precis testa dom över internet och om man går till någon affär så är det juh bara fula skor tyvärr...

Idag komme Matte på skolan. Hon gick som en handikappad 70plussare. Hahahah nemen. Det är juh synd om flickstackarn så nu ska vi inte vara taskiga ;) Men skolan var förövrigt ganska bra. Fanns juh vissa motgångar, men det är bara att skita i dom och göra mitt eget race så går det bra.
Nu ska jag plugga so, har prov imorrn och jag hoppas på att det ska gå bra. Har sänkt mig något denna termin.. lite pist över det.
Over and out.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: