SKRIVET: 2011-05-01, kl 14:58:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Well it was not your fault but mine

Hej. Gårdagen var ganska bra (inte lika roligt som det brukar vara). Vi började med middag hos mig. Trevligt det. Sen drog vi till Ida och babblade lite med henne sen drog vi till Banafjäl vilket var lamt. Sen drog vi till Stora husum. For först och hälsade på Matildas familj och sånt på pingstkyrkan sen drog vi på cuba och kollade på majbrasan där. Herregud vad folket skämmer ut sig. Rakt pinsamt. Ungefär 75% var fulla och ungefär 45 % av dom kunde inte ens gå. Typ. Och en ska jag undrar. Efterso det var väldigt mycket folk i min ålder och lite uppåt som var på lyset så undrar jag hur f*an dom kan kunna komma undan med det? jag förstår inte. Eller så är det bara fjortisfylla dom håll på med. patetiskt vilket som. menn iallafall. Sen for vi hem till Matte och såg på film och lata oss och åt ostkrokar. Sen när klockan blev typ kvart över 1 så for jag hem i mörkret med moppen. Jag var ganska rädd kan jag lova. Tänk om det hade hoppat ut ett rådjur eller nått. För tidigare på kvällen innsn vi for till matte på slutet for vi hem till mig och hämtade en film så hoppade det fram ett rådjur mitt framför mig. Snacka om att jag blev rädd. Men iaf när jag for hem så såg jag fram emot gatulysena. Men nejdå. Dom var naturligtvis släckta. Just my luck :)
Nu ska jag sätta mig och plugga på no, musik och so:n som vi har prov på till veckan... börja mjukt efter lovet va? nej nej. Lärarna torterar oss till döds sakta men säkert vill jag lova. Bara 5 veckor kvar. Minus lite röda dagar och sånt. Känns skönt att gå ut nian vill jag lova. Fast endå inte. Det enda jag längtar är sol, värme och ledighet. Inte Gymnasiet som kommer efter det härliga..  Blir säkert bra endå, hoppas jag
Höres senare :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: