SKRIVET: 2011-05-17, kl 18:57:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tror du att det här kan vara början på nåt stort?

Heeeej! Jag är fett stolt över mig själv. Jag fick ett fett jävla MVG på redovisningen och min lärare rakt svor för att han tyckte att det var bra. Det är positivt och Jag är glaaad! :D Nu är pappa skyldig mig 300 spänn också! han sa det själv för ett tag sen så nu måste han lova det också. SCORE! säger jag bara! Älskar denna känsla :) Förövrigt har dagen varit bra faktiskt. Imorrn har vi trerätters på hemkunskapen också. och som förrätt ska det vara nå bröd med tsatsiki, varmrätt blir det räkwok men nudlar och efterrätt blir det hemgjord glass med chokladbitar i och varma hallon. Ser fram emot imorrn! Och jag har ingen läxa jag ska göra idag heller. Eller rättare sagt. JAg har läxa men inget som brådskar tills imorrn. Så ikväll kan jag antagligen lägga mig före 10 och sova längeeeeeeeeee! Jag pluggade till klockan 2 inatt sen kunde jag inte sova så då såg jag på det regnar köttbullar. Men jag måste typ ha halvsovit och sen somnat för jag kom inte ihåg ett skit av filmen. Fast det roliga är att jag var klarvaken när jag hedde på filmen. Egentligen måste jag städa. MEn äh vafan, ORKAA. Gör det när jag känn fört. Nu ska jag bara ligga i sängen och lataaaaa. Tjao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: