SKRIVET: 2011-05-06, kl 19:41:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

tremble for yourself, my man

Hej. Blev ingen Matte för hon var väck och orkar inte fara på villan för det regnar ute och sen så känner jag inte för att fara någonstans. Vill bara vara instängd och ensam på mitt rum, Det är skönt det.
Skolan idag var vell okej. Det gick ovanligt bra på SO provet så nu är det bara att hoppas på något bättre än ett J*vla G+. Tjejerna i min klass satt och diskuterade vilka dom skulle ge rosor till och ärligt talat så är min klass så dum i huvet så jag ska bara ge till de ''kompisarna'' jag har i klassen. Känns onödigt att ge hela eftersom är som dom är. Vad jobbigt det kändes helt plötsligt.. Och nu på våran skola är det kortepedimi. Alla spelar kort. (även jag) men det är skit kul att spela utslagningspoker, jag vinner alltif över killarna i min klass. Som jag alltid sagt, Ingen slår mig! ;) HAr lärt mig 3 kort trick idag också, jag äger på det nu :)
Fick brev från mikael elias teoretiska gymnasium idag också. Är bjuden på deras ''kick off'' som dom har för att man ska lära känna dom i den klass man ska gå i. Fast jag ska gå på nola så jag är inte säker på om jag ska fara. Fast jag är endå lite sugen eftersom mikael elias verkar vara en grym skola. Men jag vet inte, vi får se.
Idag känns jag sådär klyven igen. Ingen aning varför, allt känns bara konstigt. Då är det tur att Mumford & sons finns. Utan dom är livet skevt och omöjligt. När jag väl talar om musik så ska jag tipsa om en jättebra sida. Nästa som spotify fast man behöver inget account. Gå bara in på WWW.grooveshark.com Det är kalasbra.
Nu ska jag kolla runt på lite klänningar och lyssna på mumford & sons. Vi höres.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: