SKRIVET: 2011-05-26, kl 21:34:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

The butterfly flied away..

tjosan. Jag känner mig väldigt mycket bättre idag. Det gick över lite lätt vid lunch idag. Men nu är det typ bara halsen som är väck. Annars är det ganska prima. Jag har lämnat in no redovisningen och so redovisningen är redovisad och klar och nu är jag nästan klar med engelska uppsatsen om blood diamond. Så den ska in imorrn så då måste jag bara läsa den dära boken på engelska. Den är bara 69 sidor lång men sen måste jag skriva om den också så den får jag ta på söndag. För imorrn ska vi fara upp till stora Björna och hälsa på våra kompisar som nyss fått en liten söt bäbis som heter Melker. Men jag kallar han för Bellman..  Jag vet inte varför, så fort jag nämner honom så blir Bellman, haha -.-' JAG FETLÄNGTAR TILLS PÅ LÖRDAG IAF. Fast ändå inte litegranna. Alla tjejer i min klass är lite speciella. Och man får inte sova tillsammans med killar så jag kommer få ligga med någon jag inte tycker om så mkt. Eller så kommer det sluta med att jag får sova med typ jenny?! (jenny är en tjej i våran klass som typ inte sagt ett ord på ungefär 6 år? skrattretande...) Kommer säkert sluta så bara för att jag är för snäll. Skolan var vell bra, på so:n satt 2 killar i min klass och skrev ut bilder på mig från facebook, och bilder på christiano ronaldo (bra kompination? hah). Det var inte kul. (eller kanske lite) hahah att dom ens orkar. Tycker synd om skolan som typ förlorade väldigt mycket bläck.. hahah! skolavslutning om kort tid. Längtar lite.
Ne, detta går inte för sig, nu ska jag skriva klart blood diamond sen lägga mig i sängen och cillepilla.
Hörs imöröööönsch!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: