SKRIVET: 2011-05-09, kl 16:51:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

So tie me to a post and block my ears

Tjaooo! Måndag härliga beatuiful Måndag! vare verkligen så?! Tro int de vah? snarare tvärt om :) Har nyss ätit så jag sitter på mitt rum och funderar om jag ska börja med min läxa kanske? jag har inte gjort ett skit av det som jag ska ha gjort så det känns bra! Känner att jag ljuger ganska härligt idag:) Jag fick iaf VG+ på svenska provet! jag är stolt över det faktiskt. Nu har jag börjat komma tillbaka i min gamla bana känner jag, det är positivt tycker jag. Föröverigt har dagen varit bra. Matte kom till skolan idag också. Sen hade jag jeans på mig vilket är ganska chockerande. Jag brukar alltid ha leggins eller tights på mig men jag hade jeans idag och dom flesta var ganska chokade över detta. Men anledningen till att jag aldrig använder jeans är att man känner sig som en j*vla pinne som vandrar omkring. Jag vill helst vara så bekväm som bara möjligt. Men jag har varit duktig endå. Jag har inte haft mjukisbyxor på hela nian! Det är stort ;) haha, mobbat? kanske, tror jag. Igår hade vi storstädning i hela vårat hus. Ganska drygt. Vi rensade på grejer, damsugade, torkade alla golv, hedde ut mattorna, bytte sängkläder, dammtorkade och allt sånt. Jag hatar storstädning kan jag lova. Jag kom ihåg när jag var liten. Då delade jag och min bror och min lillasyrra på ett ganska stort rum och alla vi 3 hade mycket leksaker och oftast så rev man juh ut hela bokhyllan när man lekte men städade aldrig bort det och då när vi skulle städa så slutade det alltid med att jag blev så less på mina syskon att jag skrek åt dom att jag skulle städa hela rummet själv och dom skulle sticka och brinna sen städade jag hela rummet själv i ren ilska. Därför är det skönt att ha eget rum. Fast jag tycker att det är mysigt att dela rum med ett syskon för då slipper man sova ensam. Fast det är j*vulskt irriterande när man sku ta hem en kompis haha. Men tur att den tiden är förbi ;)
Nu MÅSTE jag börja med min engelska eller svenska. Vi höres, vi höres.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: