SKRIVET: 2011-05-03, kl 22:14:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

On the wings of an eagle, My love for you flies.

Hejsan. Ligger i sängen och funderar på att börja med musiken vi har prov på imorgon. IG? Inte då(A) Har bara inte orkat plugga. Det handlar om populärmusikens historia. Bättre än Typ barocken och det som vi hade tidigare. Men jag har bara inte haft lust att läsa på dom där patetiska pappren :) Kanske ska börja nu. och antagligen hela natten om jag ska kunna något. Suck. Men jag får skylla mig själv. Hade Franska idag också. Våran vanliga lärare är tillbaka -.-' Nu ångrar jag att jag inte bytte till sve/eng när jag hade chansen helt serri. Man blir juh bara less av att se på läraren. haha sorry, men så less är jag på franska. Sjuerna kan juh mer än oss satt det är vell lika bra att ge upp? Nationella i franska nästa vecka också. Men det är ganska lätt. vi ska typ skriva en presentation om oss själva och då kan man juh skriva en tidigare som man kan träna på om man är så smart, så går det juh lite lättare iallafall :) Första matte nationella på torsdag. Har en väldigt klyven känsla om det. Jag tycker om matte, det är kul och så men det känns bara allmänt drygt..  Ser på cougar town nu. Ska nog se klart det innan jag börjar med musikecklet. 

Skolan idag var vell okej. Matte ringde på matten och berättade att hon var helt okej. Hon fick ta ut blindtarmen och fick fara hem tidigare ikväll, men det blir nog ingen skola för henne på hela veckan i fear.  Detta kommer bli en fortsatt dryg, äcklig vecka. Det är lixom Matte som gör skolan. Typ den enda på skolan som har lite vett innanför pannbenet ;) Utan henne hade livet varit svårt :) Tacksam för henne.
Pappa fyllde år idag också. Kom främmande, men jag gick till köket åt tårta som mamma hde gjort. Huvva vad äcklig den var (sorry Mamma). Nemen det är typ sockerkaka, maräng, bananer och mandel. Ingen bra kompination. Anser jag iaf. Sen efter tårtan gick jag och la mig i sängen och kollade runt lite på youtube sen kom malin och joinade mig. Det var kul. Hon hade nyss kommit hem från London. Hon skröt som sablar över att hon hade varit på madame tussauds och sett Tom cruise. She has a thing for him om man säger så haha. Nästan lite roligt. Så hon pratade juh inte bara lite om det. Njeeeee, det här går inte. Nu ska jag ta något GOTT att äta sen plugga på den underbara musiken som sagt. tjaoo for now. Hare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: