SKRIVET: 2011-05-15, kl 10:30:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nu är du nån annan och du vet det.

Hejsannnnn. Har nyss vaknat till liv. Igår var juh jag och mamma på stan och skulle leta en klänning. Vilket vi inte hittade. Blir till att beställa på internet. Istället köpte jag kläder och lite grejjs. Det blev 2 linnen (svart och vitt), en tröja, ett par svarta shorts, thigts, 2 nagellack (svart och genomskinligt) typ :) Satt och lekte lite igår med nagellacket så just nu har jag fransk manikyr fast med svart istället för vitt, nöjd blev jag också för en gångs skull. Annars får man juh typ göra om 23478 ggr innan man blir det. sen igårkväll for vi och grattde våran granne som fyllde år. kan det vara 47? ingen aning. Grattis till han i efterskott. Sen när vi komme hem ringde jag till Malin så for jag till henne och kollade på esc och hade roligt. Sen typ halv 12 for jag hem. Jag hade så ont i magen och när jag kom hem så kollade jag då rom gav ut poängen men jag somnade när det var ungefär 7 länder kvar som skulle ge. Clever? ofcourse. haha.  Så nu ska jag gå och fixa håret på lillsyrran som ska fara på 8:a årskalas idag. sen ska jag själv duscha och sen ska vi fara till Farmora som fyller 76 år idag. Älskar dig farmor<3! Och idag får jag en spegel till mitt rum också. en stor fin spegel. Får den utav farmor :) Och närsta söndag fyller farfar 70 då blir det fet partaj. eller?;) och när jag kommer hem måste jag plugga plugget så jag hinner bli klart med allt jävulskap..
Men nu ska jag fixa syrrans hår. Höres :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: