SKRIVET: 2011-05-29, kl 23:12:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Never say goodbye, because goodbye means going away, and going away means forgetting

Hejsan. Ligger just nu i sängen och väntar på att BB ska börja igen. Ska se klart på det sen läsa min bok och skriva recension till engelskan som jag ska lämna in imorrn. Det är det sista jaga ska göra, sen har jag ingen läxa i resten av nian. Det känns förjävla bra måste jag säga ren utsagt. Typ den bästa känslan man kan ha, man är bara fri och får göra vad man vill. En grym känsla. Har inte uppdaterat sen i torsdags så nu tänk jag berätta om helgen :) I fredags for jag aldrig till någon familjen Falk. Jag stannade hemma och ''gjorde'' min läxa. JAg skulle göra den, men sköt på det... Sen på lördagen var det juh skolresa den var grumt kul. Vi for till ume och körde laser dome och nå cellgrejs som man skulle gå in i och klara olika uppgifter. Sen checkade vi in på umeå scandic plaza. Hotellet var grymt. Dessumot hade jag rum på 11:e våningen. Det fanns 13 st våningar. Hade grym utsikt. Sen drog vi på stan och sen käkade vi på harrys och for sedan på bio. Pirates of the caribbean. Sen gick vi till hotellet och bah chillade med allt folk i min klass. Typ såg på disney channel. hahaha det va kul!  sen busade vi massa, Sen när klockan typ blev 3 gick jag och la mig i sängen och somnade med mina kläder och sen kom johan, jeppe och joakim. Jag sov med ebba och jennifer så det fanns en dubbelsäng och en vanlig och jag sov i den vanliga och då vaknade jag utav att johan låg och höll om mig i sängen? typ halv sov sen vaknade jag till på riktigt utav att dom tryckte upp en kondom i mitt ansikte. snussk. Sen bytte jag om och allt sånt och tänkte sova. Men då hade ebba bestämt att hon skulle sova i johans säng med piyaphum så då skulle johan sova på vårt rum och då skulle han juh självklart sova i min säng med mig. Det gick juh som det gick. Då var klockan typ 4. Vi la oss, det var jävligt varm, Johan var på ett ''trevligt humör'' han kunde inte hålla sig i styr. JAg la mig på golvet, han la sig på mig. jag la mig i sängen, han la sig i sängen. Men det bästa var juh, ''johan - Nä, nu sov vi skavfötters! Jag- okej, jag ligger på denhär sidan! Johan - aa, jag också.'' haha vad var meningen med det?! haha vi låg fortfarande vaken kl.6 Och då gav vi upp efter mycket härjande och johan, jeppe och joakim gick upp på jeppes rum. Vi kunde äntligen sova. Sov från typ halv 7 till kvart i nie.. ganska värt endå. då gick vi och åt frukost sen upp på rummet och bah slappa i sängen och se på bambi tills typ halv 12 då vi checkade ut for hem. Då for jag och köpte en morsdagspresent till min kära moder. Sen sov jag en stund sen drog vii till malin som är nyblivet tonåring! konstigt vad alla blir gammal. Jag fick en smärre chock när jag insåg att min bror fyller 15 i januari nästa år och får köra moppe och knulla lagligt. Min bror liksom?! han är juh fortfarande lill liten. galet konstigt. MEn alla blir juh stora någon gång ;) Förresten så köpte jag en tröja, och en avslutningsmiddagsklännign i ume. Kan lägga up bilder imorrn om jag orkar :)
Nu ska ja göra Engelska så jag kan kirra MVG. Pratar med daniel på facebook. Den killen är verkligen inte som alla andra. Detta är positivt alltså! ;)
Höres imorrn! puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: