SKRIVET: 2011-05-01, kl 21:43:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kan vi inte vara nära bara en minut?

hejsan, sitter i sängen och ser på humorgalan - för varenda unge. Den är lam. Visst det är för en god sak, men dom kunde ha gjort det bättre.
Idag har varit en lam dag överhuvudtaget.  vaknade kl.12 och pluggade lite sen har den bara gått på 3 sekunder och nu sitter jag här. Jag känner mig konstig inombords. Typ klyven och tom på något sätt, jag vet inte.
Sista dagen innan skolan också. damn.. När jag fick lov så ville jag inte ha lov för jag började gilla skolan men nu när jag ska tillbaka till skolan så är det bara usch fy å blä. Beror nog mest på att vissa personer anar jag. Men skönt att vi har typ 26 dagar kvar i skolan. alltså skoldagar när jag räknat bort helg och röda dagar. och som grädden på moset på min ''underbara'' söndag så är det juh första dagen som spotify har gjort så man bara får lyssna 10h och 5 ggr per låt. Och nu har jag lyssnat 5 ggr på dom låtarna jag gillar mest så nu måste jag vänta tills nästa j*vla månad. Fyf*n. Livet är juh på topp! Älskar dagar som denna. Man vill bara gräva ner sig i ett j*vla hål och aldrig komma upp. Gud vad less jag är på att känna saknad. Ne usch! Nu ska jag ta något att äta och lägga mig i sängen i hopp om att jag drömmer något bra och känner mig behövd här imorgon. Och att livet är med mig istället för emot mig.
http://youtu.be/r9iM_Od5SDY
Lyssna och ha det bra. Adjö



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: