SKRIVET: 2011-05-02, kl 23:04:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag kan inte prata med dig när du tittar bort.

Sitter i sängen och glor på my name is Earl och funderar. Dels på äckelskolan och hur Matte har det just nu.  Jag funderar på att inte fara på den äckliga avslutningsmiddagen. Hur lockande är det att sitta och äta middag med 50 st stolpskott? usch. Längtar tills detta är över så jag slipper fara till den äckliga skolan. Ingen vet vad respekt är, ingen vet hur man behandlar andra. Det är seriöst katastrof. En grej jag undrat över väldigt ofta. Varför är jag 95:a?! Antingen har jag kompisar som är äldre eller yngre. Vart ligger logiken i det? Måste bara citera min lärare. Han sa på mitt utvecklingsamtal att ''Du är en blomma som inte har slagit ut ännu, och det beror på din klass'' Man bah: ehm jaha? så dom har förstört min framtid eller vadå? Irriterande? svar ja. Och klassföräldrarna ville att vi skulle få bättre sammanhållning så därför skulle vi fixa det i slutet i nian på våran klassresa. Då börjar man juh undra. Vi ska typ aldrig mer träffas, varför i hel*ette ska vi få bättre sammanhållning sista veckan i nian dåför? Stolpskott dom också eller? verkar så. Idag vorte juh inte så mkt bättre jämfört med igår. Hoppas på en bättre dag imorrn. Fast matte är juh inte på skolan då heller så vi får se hur bra dagen blir eftersom hela skolans befolkning är som dom är.
Hatar fortfarande spotify. När man verkligen behöver det så är det kaputt.

Dagens låt: http://youtu.be/AbgYHUeYEPU
Kan inte annat än må liiite bättre av låten.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: