SKRIVET: 2011-05-12, kl 20:13:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag är Lucy in the Sky, jag är högt över molnen!

TJAOOW! Äntligen torsdag. Discodagen idag fan. (ni som sett pistvakt förstår) Min kusin tycker att jag är en tråkmåns för att jag inte lägger till en person på facebook för att jag inte följer med henne till nå ställe me några människor varken jag eller hon har träffat.. Dagens problem alltså. Men jag måäste verkligen plugga så jag måset göra det på fredag och söndag för på lördag ska jasg fara å stor shoppa med morn min och sen på kvällen kanske det blir tenna med jassn, men inte säkert. Och jag har 4569 st saker att göra så det blir lite tajt att fara bort på fredag också även fast det är fredag och då ska man inte ägna kvällen till läxa. Men nu blir det så. SORRY STINA! ;) Och den där personen på facebook. Jag har FÖRBJUDIT mig själv att göra det. För det skapar bara problem för mig själv och jag vill bara sluta tänka på det innan jag blir galeeeen. SÅDETSÅ. Nu har du svar på det också Stina.
Förövrigt har dagen varit bra faktiskt. Inte hänt något speciellt som jag behölver nämna här. Eller jo. Killarna i min klass är helt SLUT i huvet. På matten hade våran lärare muntligt nationella med en grupp i personalrummet och då fick dom för sig att dom skulle sno alla sudd läraren hade i sin korg och slänga dom på mig. Enda utvägen var att gå ut och sätta sig innan man skulle bli blåslagen fan. Tur att det är mindre än en månad tills jag slipper dom för ALL FRAMTID!!!!>>> jhbnjklojhgjkoplkhvfghjkijhgvgjkijhgvgjkhgvfhjkploökhgfvvhjkopljhgvfhjkoljhgvc <<< såhär stor är min lycka! Ska fortsätta med min engelska som jag nästan har gjort klart happy över det. Plus att jag måste göra en redovisning om kina till so:n och en redovisning om en konstnär till bilden och en redovisning om kärnkraft till no:n AWESOME?! yeah right...
Aja vi höres, adjö!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: