SKRIVET: 2011-05-24, kl 16:53:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

It's you and me but also everybody between us.

Hejsan. Har världigt mycket att göra idag känner jag. Måste göra so-redovisnin och no-redovisning. Sen måste jag läsa ut en engelsk bok därefter skriva rescension om den sen skriva engelsk rescension om blood diamond. Sen fråga syrran om jag kunde göra 3st bilduppgifter till henne tills på torsdag. Jag får fan 200 spänn för det. Då är det juh värt det! Så jag har lite att stå i om man säger så. Sen är jag förkyld också, så allt är ungefär 56789 ggr jobbigare än i vanliga fall. Usch vad jobbigt det är att vara förkyld. Hade nästan glömt att det kändes såhär.
NE NU MÅSTE JAG BÖRJA MED LÄXA. JAg har sagt typ 3456 ggr att jag ska göra det, men inget händer. HEJDÅ.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: