SKRIVET: 2011-05-23, kl 17:46:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

It's better for you and it's better for all. isnt it?!

Tjaooe. Nu ska jag göra engelska. Min engelskalärare sa att hon vill höja mitt engelskabetyg till MVG men hon kan inte för att jag underpresterar dom kriterierna när jag skriver inlämningsuppgifter. Så nu idag hade vi ett samtal om mitt nationella och då sa hon om att om jag skriver 2 st riktigt jävla braa recsensioner så höjer hon mitt engelskabetyg till MVG. Och jag har tills på måndag på mig. Så nu är det bara att ta tummen ur rövva och arbeta!
Man får förtjäna det man vill ha. Skolan har varit ovanligt tom idag. Antar att det beror på att Matte har prao idag och resten utav veckan... Tråkig vecka kommer detta att bli.  Fast jag har räknat ut att vi går som vanligt hela denna vecka (4 dagar till) sen nästa vecka går vi bara som vanligt mån och ons för på tis har vi slitvargen(idrottsgrejs som går ut på att man ska samla poäng genom att utöva idrott) sen är vi lediga tors,fre sen helg sen mån och på tisdag har vi operation dagsverk vilket innebär att vi är hemma och tjänar ihop 100 spänn sen på onsdag har vi klassens dag och ska fara och grilla någonstans och ha det trevligt sen på torsdagen har vi typ städning och brännbollsturnering. 9:orna vs lärnarna sen på fredagen slutar vi. Vilket innebär att vi har 6 dagar normala dagar kvar i skolan på 3 veckor. Det är skönt. Fast jag har ganska mycket att göra klart denna vecka. Sen är det bara softmode on. Då är allt klart inför sommarlovet. Fast jag kommer nog inte få något sommarjobb för ingen har hört av sig, och dom som sökt på samma ställe som mej har dom hört av sig till och dom har fått så jag kommer antagligen inte få något oturligt nog. Så nu kommer jag få gå fattig i sommar.. nice! NOET.
På lördag har vi klassresa också. Vi ska fara till stora staden umeå och spela lazerdome, äta tre rätters, se på bio och sova på hotell. Det jag mest ser framemot är hotellfrukosten. hahah det känns lite mobbat ;) Men jag gillar inte min klass sådär övermycket så det är inte så konstigt..
Men ska göra Engelska nu. Sen efter engelskan måste jag göra klart so-redovisningen blääääääääääääää
Hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: