SKRIVET: 2011-05-16, kl 22:29:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

It will be easy for me and it's better for the soul

Hejsan. Sitter och gör min förbaskade svenska redovisning nu. Det går rent utsagt jävliiiiiigt dåligt. Plus att vi har franska nationella imorron. Har inte ens tränat lite. Det känns som om man begravs i massa skit just nu, usch fy fan.
Man har mer att göra än vad man hinner med. Sjukt less på allt och alla. Vill ba gräva ner mig någonstans och komma tillbaka lagomt till frihet och sommarlov. Dagen har vell varit okej tyck jag. Ingen speciellt rolig dag. Lika tråkig som alla andra Måndagar. Har franska nationella imorrn. Längtar INTE. Franska har blivit så drygt nu på senaste tiden. För att inte prata om läraren vi har-.-'. Alltid lika glad när man lämnar klassrummet efter en timme där inne kan jag lova. Tur att det första timmen på både tisdag och tordag så man får det bortgjort. Sen efter lunchen har vi svenska och då ska jag redovis om Göran tunström. SCORE. Det är juh underbart kul! ;D ironin är på topp känner jag. Ska vell skriva klart svenskan sen börja plugga franska. Sen ska jag fan sova. Det är jag förtjänt av nu.
Puss och adioos.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: