SKRIVET: 2011-05-22, kl 12:03:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

ingenting jag säger spelar längre någon roll

Hejsan. Har inte bloggat något sen i tisdags så nu tänkte jag berätta vad jag gjort sen dess. Börjar vad jag gjorde i Torsdags. Då följde jag med mamma på blodomloppet i Umeå. Det var vell kul antar jag x) Sen i fredags frågade jag matte om hon ville följa med på puttom och slå lite och då for vi dit med mopparna sen kom vi på att dom hade kubbturnering med grillning så då for vi dit. Det var asum. Sen blev det tråkigt så då for vi hem till mig typ 10 och såg på film. 17 again blev det. Grym film :) sen typ 12 for hon hem och då gick jag och la mig. Sen vaknade jag typ kl 9 och duschade och gjorde mig iordning för matte skulle komma 10 sen skulle vi dra till kyrkan för matte skulle träna på en låt hon skulle sjunga på husumdagen. Sen gick vi på självaste husumdagen, Hon sjöng sen drog vi och hämtade mat på rio sen gick vi till kyrkan och åt sen drog vi till dammen och fiskade. Matte fick 2 egentligen bara 1. Och jag fick ingen.. Sen for till hennes farmor och farfar och rensade och fikade sen for jag hem och hon for hem till sig. Då bakade jag till en tant som mamma jobbar hos. Sen drog vi till tenna och grillade med jassn. Det var trevligt det. Tack för helgen matilda och tack förigår jass! Och nu håller ja på göra iordning mig. Jag ska dra till farmor och farfar när mamma slutat jobba för farfar fyller 70 och han ska få en platt tv. Jag längat tills jag får se farmors min. Hon är nämligen emot att få presenter eftersom enligt henne är det bättre att man lägger pengarna på dom yngre istället för dom äldre. Och hon har alltid sagt att det är dåligt för ögonen att ha en stor tv och det ena med det tredje. Hahah söt farmor..  Men nu ska jag fortsätta klä på mig. Sen när jag kommer hem MÅSTE jag städa mitt rum..
Men vi höres. Hejdå :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: