SKRIVET: 2011-05-13, kl 22:07:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

I'm begging you please, you're all that I need

Helloj. Sitter på mitt rum och har allmänt tråååkigt. Jävulst ont gör det också. Har suttit på golvet i typ 1.5 timmar nu. Men lat som jag är orkar jag inte lägga mig i sängen. Hahah jaa. Jag känner att livet är på topp alltså. NOEET.
Skolan var vell som alla andra dagar. Vilket menas åt helvette :) Började med att jag fick G- på Franska nationella sen for matilda till umeå vid 11. Sen fortsatte dagen uselt. Vi hade brännboll på gympan, UNDERBART, Not
Nu kom pappa förbi på mitt rum frågade om jag gjorde läxa oxh jag svarade nej, men jag skulle behöva och sa vad jag skulle göra redovisningar på och han sa att jag skulle få 300 spänn om jag fick MVG. Så nu är det bara att börja jobba för MVG Wish me luck? Lämnade in redovisningen på rättning idag. JAg är hyffsat nervös inför det. Skrev bara några rader från ett helt A4 för det fanns juh inte ett skit att skriva om så. Det får vell gå som det går. Jag som skrev igår att jag skulle plugga ikväll. Det orkar jag seriöst inte. Det blir nog en tidig kväll ikväll. Taggar shopping med mamma imorrn. Och får vell plugga imorrn kväll och på söndag istället. Ser verkligen fram emot det jah. Jag känner verkligen hur positiviteten flödar genom detta inlägg. Jag kan juh säga att livet är bra svårt ibland och man vill bara lägga sig i sängen och bara ligga tills man känner sig bra. Man får juh bara hoppas på att nästa veckas skola blir bättre än den som var. Ska göra min pappa besviken och gå och lägga mig istället för att plugga. ta hand om er. Höres.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: