SKRIVET: 2011-05-11, kl 19:39:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

I see your face in strangers on the street

Hej du glade och inte så glade. Ligger i i sängen och håller på förfrysa hela min kropp. Känns som om det är minus här inne. Dagen har vell varit okej, Ingen speciell dag som jag kommer minnas precis men jag kan juh säga att nu har det börjat vattenkrig på våran skola, lärarna är ganska pisst. Vatten överallt inne ba. Men det är sånt man får ta lixom ;) Less som S*TAN är jag på skolan också. Har typ 35676534567 uppgifter att göra och det känns bara drugt att börja med det men juh mer jag skuter upp det juh jobbigare blir det men inte gör jag nånting åt det nej. Men ne, nu ska jag inte prata om den patetsika skolan nu ska jag prata happy thoughts.  På lördag ska jag och mor min till stan och shoppa och kanske klippa mig om jag får någon tid. Jag har nämligen  inte klippt mig hos en riktig frisör sen jag gick i 5:an vilket är 4 år sedan haha, känns bra (Y) men jag klipper mig själv för då får jag som jag vill, typ Men sen på kvällen om jag har tur ska jag vara med Matte och Jassn men bara om jag har tur vill säga.
Jag var inne på www.letssingit.com och sökte på en låt och jag hittade en ganska bra text som påminner lite om hur jag känner nu. Citerade från den som överskrift till detta inlägg nu. Ni kan få resten av texten i slutet av inlägget ;)
Det är drygt när man tillochmed börjar drömma om personer. Då är det illa. Fast det är härliga drömmar ;) hahha
Jag har kommit på en sak som är himmelsk. Och det är att somna till fotboll på tv:n. Igår och i förrgår när jag skulle sova så bläddrade jag runt på all kanaler men det var bara skit på tv:n och då hittade jag någon kanal med fotboll och tänkte bah äh, det här får bli bra. Asså jag tror aldrig jag har somnat på något aå bra sätt någon gång förut. Det är så lugnande och skönt att höra ljudet från fotbollen och allt sånt. Det kanske låter lite wierd men det är as mysigt. Rekomenderar att testa. Hur underbart som helst ;) Nu ska jag nog börja med min engelska som jag inte gjorde igår... haha. Jag följde min pappa och mina syskon till stan och köpte skor och åt årets första mjukglass istället. Värt det endå. Och jag sökte ett sommarjobb igår också. På hembygdsgårn i grundsunda -.- ...
Men det är bättre med ett jobb än inget alls. Jag har redan sökt tre andra men det är nog inte så stor chans att få tror jag efter som 2/4 jobb är på kyrkan och dom kollar upp en om man är döpt eller konfirmerad och jag är inget av dom så jag kanske är lite körd där. Det är patetiskt att som gör så tycker jag. aja. Ska börja med engelskan NU så det blir något av det. Hejdå hare göttt!

I see your face in strangers on the street
I still say your name
When I'm talking in my sleep
And in the limelight
I play it all fine
But I can't handle it
When I turn off my night light
NÄSTAN LITE PATETISKT, JAGVET..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: