SKRIVET: 2011-05-05, kl 22:57:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

I need you now, and that's now.

Tjosan, sitter på mitt golv och gör so, lyssnar på underbar musik och är inne på facebook. Kommer få sitta här hela natta känns det som. det går in genom ögerna och ut någon annanstans. Inget fastnar. Äre jag som är lite skoltrött eller? Men måste juh härda ut dom sista veckorna som är kvar. Dom jobbigaste veckorna! Men lätt värt det:)
Ni såg juh i inlägget innan detta att jag skulle besetälla klänningar till skolavslutingen men nu när jag skulle be mamma och pappa göra det så var det cremevita klänningen slut, så nu är jag tillbaka på ruta ett och hittar inte ett skit! Det är så drygt. Jag vill vara en kille, då slipp man allt sånthär. Man kan köpa en skjorta och en kostym. Lätt som en j*vla plätt. Vi måste typ hitta fina vita klänningar och fina skor och fixa håret och ha massa massa smycken medans killar bara behöver dra på sig sin kostym och he lite hårvax i handen och dra den genom håret så är det fixat, men vi måste typ fixa oss i 2 år innan det blir någe av det ;)
Sitter nu och chattar med Daniel på facebook. Hahahah kul kille endå tyck jag. Och imorrn är det fredag. Funderar på att fara på villan men jag kanske ska hälsa på den stackars handikappade Matte, Hon behöver nog lite sällskap hon :) Och nu så har jag lyssnat på alla bar låtar jag har på spotify 5 ggr så nu måste jag lyssna på youtube eller på grooveshark och vänta tills nästa månad-.- Men jag ska försöka gulla med min underbara pappa att jag ska få en premium eller en unlimited :D Så om jag har tur så är min pappa snäll mot mig:)
NU ska jag forstätta göra SO:N så jag kan kirra provet så bra som möjligt!
På återséende. Adjö!

Saknar din närvaro



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: