SKRIVET: 2011-05-04, kl 22:22:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Get Lost!

Hejsan hoppsan lilleman. Försov mig i morse ganska mycket. Min buss går 25 över sju utanför mitt hus och min mamma hade varit vaken hela morgonen och då öppnade hon dörren in till mitt rum prick 25 över sju och sa: ''Nämen, jag som trodde du va vaken''. Då fick jag panik. Jag tror  jag aldrig vart så snabb någon gång. Jag duschade och klädde på mig och packade väskan och allt på en kvart! Det är helt seriöst mitt rekord. Annars brukar jag typ duscha i 20 minuter minst ;) men som tur var så slapp jag cykla en kilometer till yttervägen. Min mamma skjutsade mig. Och om jag hade kommit 30 sekunder senare till yttervägen så hade jag missat den bussen också. Tur att man har tajming. Men imorrn ska jag då inte försova mig har jag bestämt. Ringde till Matte idag också. Hon hade det gött hemma i soffan hon. Fast hon hade väldigt ont och kunde inte göra något utan assistans så egentligen mådde hon vell inte så gött.. Hoppas hon kommer på skolan på fredag. Fast jag tycker endå hon ska vara hemma och vila upp sig riktigt. För det är lätt hänt att hon gör illa sig på magen eller något för hon är en sån människa som aldrig kan sitta still utan hela tiden måste busa och härja och röra på sig satt ;) Men det blir säkert bra. Nu ska jag fortsätta med min lista på läxor. Kan skriva vad jag måste göra.
* Göra klart SO-frågerna tills på fredag då vi har prov.
* Göra klart SVredovisningen om en författare.
* börja med och göra klart ENGredovisning om. irland
* Läsa ut en engelsk bok och skriva recension.
* Göra en redovisning om en konstnär på bilden.
* Träna på franskanationella som vi har nästa vecka.
* Planera en redovisning på en engelsk tidning vi har gjort
Ja, det var typ det, om jag inte glömt något. Och allt ska ungefär vara klart nästa vecka...
Tycker synd om mig själv.. aja. Måste vell forstätta nu om det ska bli gjort

Btw,  Skolan kan gå och ta sig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: