SKRIVET: 2011-05-25, kl 19:07:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Forgive him when his tongue lies through his brain

Tja. Har varit hemma från skolan idag. Har varit förkyls sen några dagar tillbaka och imorse när jag vaknade såg jag ut som en zombie och hade ont i huvet öch överallt och snorig som attan så Mamma tvingade mig imorse. Egentligen har jag inte tid att vara hemma från skolan för jag har så mycket att göra men nu har jag iaf två grejer att göra för jag är klar med redovisningen om kärnkraft och syrrans bilder och 200 spänn rikare. Och jag har börjat med kina redovisningen nu. Jag måste bli klar i kväll, annars är jag KÖRD. Sen måste jag läsa en bok och jag förstår inte hur jag ska hinna :O Stressigt värre. Vi har juh somsagt klassresa på lördag och jag vill helst bli klar med allt innan dess så jag slipper stressa sönder på resan och kan slappna av. Plus att jag vill vara frisk då. Annars  kommer jag avlida. Hatar att vara sjuk! Idag far min kompis på klassresa till göteborg. Jag vill också fara till göteborg. Jag kom ihåg när jag for dit i sexan. Det var grymt. Vi blev tillochmed dödshotade på tåget. Hahah, det var kul. Sen när vi åkte paddan blev vi sexuellt ofredade. Kul upplevelse. Vill tillbakaaa! Ne, detta går inte. Måste fortsätta med min redovisning så min lärare blir stolt över mig. Over And Out.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: