SKRIVET: 2011-05-07, kl 16:32:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Cause I have other things to fill my time with

Hej. Har slappat i min säng hela dagen nu. Skönt men uttråkande. Så nu har jag bestämt mig för att jag ska städa mitt rum som har hållt sig ganska rent den senaste veckan, vilket är ganska ofattbart.
Och igårkväll så kollade jag på min klänning jag ville ha till skolavslutningen men då var det först slut sen fanns denn i small men sen blev den slut igen. Så man måste vara väldigt snabb om man vill ha en alltså, Sen så har jag kllat lite mer idag men det finns inte så mycke snygga. Och om det finns så finns det i fel storlek. Ganska irriterande. Men det blir säkert bra. Ikväll vet jag inte vad jag ska ta mig till. Matte verkar vara lite off. Men pappa sa att vi kanske skulle fara på golfbanan och slå lite så jag får vell spendera min lördagskväll med det då. Men om jag gör det så gruvar jag mig för imorgon när jag vaknar. För första gången när man slår på våren så använder man muskler som man inte använt sen sist man spelade och det är inte skönt kan jag säga. hahah, men det är sånt man får stå ut med antagligen. Och jag har bestämt mig för att jag ska klara det gröna kortet i sommar och spela mycket helst med min bror, så han kan lära mig bättre. Det är juh lixom han som är ''kungen'' i familjen på golf, förutom pappa då. aja ska städa rummet nu, sen får vi se vad som händer. Måste bara tillägga en grej. Vet ni hur skönt jag har det hemma nu eller?! mina 2 små syrror är hos farmor och brorsan är men en kompis så han ser man juh inte till så jag har det skönt hemma nu kan jag säga. Inga gnällande eller bråkande småungar ;)
http://youtu.be/fNy8llTLvuA Klicka och känn glädje :) Hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: