SKRIVET: 2011-05-02, kl 17:58:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Behöver Någon Som Förgyller Min Vardag Igen.

Hejsan. Den här dagen har varit lika piss som igår. Alla i skolan är dumma i huvet. Matte var inte på skolan idag heller stackaren. Hon har klagat på att hon har haft ont i magen sen i fredagskväll och då for hon in på vårdcentralen idag men for sen på akuten så nu ska hon bli sövd och kolla upp blindtarmen, om det är den det är fel på så måste hon ta ut den. Känns såhär lagomt bra. Ganska chockad jag blev när jag fick ett sms där det sotg att hon skulle bli sövd. Men hoppas det går bra för henne iaf. Får se om hon ringer imorgon. Nu ska jag försöka tänka på annat och plugga no... Plus att min kära pappa fyller hela 41 år imorgon. Känns lagomt bra att det kommer främmande åsså måste man sitta på rummet och plugga på musikprovet som vi har på onsdag. Fuck skolan.
HELT GALET! Det är 2:a maj idag och det snöar som om det vore 2:a februari! :O vad händer?
Ska försöka plugga lite nu. Eller sova? sovaa låter bättre... Höres



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: