SKRIVET: 2011-06-03, kl 11:11:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

You appear just like a dream to me.

TJA. Tänkte ladda upp lite bilder från klassresan och en bild på min avslutningsmiddagsklänning :)


Hotellrummet när vi kom
Hotellrummet när vi vaknade efter en ganska händelserik natt med Johan, Jesper, Joakim och jennifer.
Jag tyck nästan lite synd om dom. Att dom måste ha såna gäster som typ vänder hela rummet uppochner. Nästan i klass med charlie sheen vah?! ;) haha nerå

Jag hittade juh också min avslutningmiddagsklänning i ume. Den ser ut såhär:
Och
Faktiskt ganska nöjd. Sen kan ni få se avlslutningsklänningen jag beställde hem i måndags.
Jag är inte lika nöjd med denna.. Det var den bästa jag hittade i all hast, men hoppas den blir bra. Hade hellre velat ha den jag la upp tidigare med det fanns inga bra storlekar. Men denna får vell gott och väl duga :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: