SKRIVET: 2011-06-03, kl 17:34:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

There's secrets in this life, that I can't hide

Hej, idag har det varit en tööööör dag. Jag har spenderat min dag med att hängt tvätt, vikt tvätt, städat och suttit vid datorn. Asum dag! Men alla är juh borta så man kan inte precis hitta på ngt heller. APA
Jag funderar på storstäda mitt rum även fadt jag städade i onsdags. Det kan behövas typ damtorkas och allt sånt. Det skulle vara väldigt skönt om man fick det bortgjort.
Idag kom min kusin på en vääldigt bra idé som hon och jag ska göra i sommar. Vi ska fara på cykelsemester ;) haha den du! Vi ska typ cykla till min mormor sen bo i tält där. Men det skulle vara mer chillepill att ta min moped, faktiskt. För vafan det är typ 10 mil till mormor hemifrån mig -.- haha. Men aja det blir säkert askalas.
Sen i sommar ska jag och Matte också ta mopparna till mormor och bo i tält. Det ser jag framemot! Det kommer bli asum. Asså det är juh inte precis så att vi ska tälta på Mormors gräsmatta om ni tror det. Dom bor alldeles vid havet så dom har en camping som är asmysig nedanför så där ska vi tälta. Det kommer bli grymt. Så se upp alla gamlingar som ska campa i Barsta i sommar, för här kommer b-rudarna! ;) haha.
Idag är det bara 1 vecka kvar tills sommarlovet börjar.... och nu till veckan måste jag bara pallra mig till skolan en ynka dag. För på åndag är det nationaldagen, på tisdag operation syskonskola och man ska vara hemma och tj'na ihop en hundring sen på onsdag ska vi vara på idbybadet och umgås med klassen sen på torsdag är dagen vi ska vara i skolan. Men då blir det niorna VS lärarna i brännboll och städning så det är inget ansträngande. Sen på fredag är det THE D-day. Chill vecka here i come. Då måste jag se till att blir brun så jag är freschhh till avslutingen och jag hoppas fölr gudsskull att min klänning som jag berställde i all hast passar. Annars kommer jag dränka mig i mina egna tårar kan jag lova. Jag vet att jag borde ha varit ute i god tid men det har inte funnits just nåra klänningar.. Och det har inte funnits en enda som funkar på stan heller. Det är såååååååååhär iriterande. Och på måmndag ska familjen till Umeå och köpa kläder. Så då ,måste jag köpa underkläder jag kan ha till mina klänningar. inge snyggt om man har en bh med band till en klänning som är som en tubklänning.
Matilda ringde nyss. Hon är i el Stockholmia. Avis man blir när dom har 25 grader i skuggan och hon själv är solbränd. Vi har typ växlande molnighet här bah. JAG VILL FARA UTOMLANDS.
Ne nu ska jag se om man får någon mat i detta bygge. Hejsvejs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: