SKRIVET: 2011-06-01, kl 17:33:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Från och med nu, är det enda jag ser du.

Hejsan. Idag har vi haft våran sista riktiga skoldag i nian. Det känns ganska tungt. Jag kommer sakna min skola, min klass och Matilda. USCH! Våran skolresa förde klassen samman. Nu är allt bra tycker jag. Sen kommer skolavslutningen och förstör allt. Fyy fan. Jag som ville bli av med min klass förut. Nu vill jag inte lämna den. Jag är inte redo.
Mitt rum ser ut som om nån har bombat mitt rum. Ska städa nu så mamma min blir glad.
Igår hade vi slitvargen på skolan och då ska man utöva fysiska aktiviteter som man får olika poäng för. Och jag fick 10 poäng. (minimun var 8 som man var tvungen att ha) JAg fick sju poäng för att jag Joggade/gick hemifrån med matte sen gjorde jag 2km test och fick 2 poäng sen hade jag badminton i 1 halvtimme, då fick jag 1 poäng. Sen när jag kom hem rog jag och matte på puttom (golfbanan) och slog lite på ranchen och kollade på lite snygga killar ;)
Nu ska jag städa så jag blir klar någon gång. TJAO.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: