SKRIVET: 2011-06-27, kl 00:20:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Don't say something that you some day will regret.

Efter regn kommer solsken, vare inte så? när ska vi få sommarvärme då? det har juh regnat ungefär sen sommarlovet började. Så nu vill jag ha SOL!
Idag vaknade jag strax innan kvart i 12. Jag behöver verkligen skaffa mig ett liv och sluta sova bort hela dagen! Sen åt jag frukost, duschade och trokade håret och allt såntdärnt som hör te ;) Sen håller vi juh på måla om huset och vi blev klar med en vägg i onsdags så nu idag har vi börjat med nästa vägg och det innebär skrapning av färg. Det må vara det drygaste man kan göra. Helst när färgen sitt som bärge! Men det ska bli skönt när man är klar med det eländet och att man bara kan ta det lugnt och njuta!
På fredag ska jag och Matilda fara och forsränna i vindelälven med sommardraget! Det kommer bli asum. Jag längtar. Har gjort det en gång förut och det är härligt ;)
Nu kanske man ska se en film eller nått. Jag har vänt på mitt dygn ganska vacker nu. Inatt somnade jag halv 4. Det har bara gått utför sen förra veckan. Då somnade jag typ halv 2. Och nu hlav 4. Bah score! Men nu tror jag att jag ska ställa larme på 10 så jag hinn å göra något innan det blir kväll.
Har du något filmtips? Jag tvingar dig att kommentera! annars kommer jag personligen söka upp dig och nypa dig i rumpan..    Nerå, så dum är jag inte! ;)
Jag tänkte tipsa er om en film iaf.
Det är hur grym som helst. (Inte bara för att Joel Kinnaman är med i den. Den är faktiskt bra)
Den handlar om ''knarkvärlden'' i stockholm!  SE DEN!
Den heter Snabba Cash!
Jag tror jag har sett den 4ggr på 4 dar nu ;)
Men ne, det här går icket. Höres imorrn om vi har en jädrans tur ;) kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: