SKRIVET: 2011-06-23, kl 12:08:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Anywhere you are, I am near. Anywhere you go, I'll be there.

hejsan. Lite längesen jag vet, men inte har man tid för någon blogg nu när man har sommarlov nu eh! Igår var jag på sminkparty hos syrran med mamma och några till. Fast vi fick prova på hudprodukter. Vi fick peela händerna, ansiktet och läpparna. Det var hur härligt som helst. sen fick vi he på oss foundation. Synd bara att en ansiktspeeling och en lugnande kräm kostar 789 pänn. Inte värt det! fast jag funderar på att köpa en foundation för 220kr. Inte så dyrt egentligen för den räcker hur länge som helst. Plus att det är Mary kay så det är kvalla också ;)
I förrgår kväll så slingade jag håret blont, blev juh ganska bra det tyck jag :) Och sist men inte minst! jag har fått sommarjobb! Jag ska jobba på hembygdsgården. från den 9:onde till den elfte juli. Jag börjar halv elva och slutar klockan 5. Jag tror inte man kan få sig ett jobb med bättre tider i min ålder ;) Ärligt har jag inge mer att skriva. å nu ska jag gå och göra någon nytta. Over and Out!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: