SKRIVET: 2011-07-19, kl 21:43:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sometimes I lay Under the moon and wondering what youre doing.

Är helt utkörd efter 10 dagars jobb. Imorrn är sista dagen, det känns förjävla skönt! Kommer dock sakna den jag jobbar med! han är en as tung kille, som han själv skulle ha uttryckt det ;) Men jag och Matilda har bestämt att vi ska te stockholm istället för till barsta så då ska vi hälsa på han medans :) Och nu har min mobil fuckat ur igen. Jag blir lite smått brydd alltså. Varför kan ingenting funka när man vill att det ska funka? Men det är vell så det ska vara antar jag? ;) aja, Nu väntar jag på min choklad jag beställde utav min käre far sen ska jag se på snabba cash! :) Peace out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: