SKRIVET: 2011-07-31, kl 19:36:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

one day I'm going to do it.

TJU BRE. Vi har haft våra kusiner och moster på besök några dagar hära. Det var delvis trevligt. Det kunde varit trevligare om min kusin inte varit en sån fjåååårtiz. uschhhhhhh.
Jag fyller år om hela 4 dagar! jag kan knappt bärga mig. Jag längtar till presenter, gemenskap och allt såntdärnt! jag tyck om att fylla år. Man känner sig som en 7åring på julafton ungefär;) På Tisdag kanske jag ska ta med mig Matte på äventyr om hon känner fört ELLER kan. Jag tänkte att vi skulle dra till min mormor sen tälta på en camping där sen dra hem på onsdagen. Det vore fett. Och jag hoppas innerligt att vi kan bo hos matildas faster, för om vi kan det så kommer vi juh iväg till stockholm också! Det vore ännu fetare! :)
Jag har bestämt mig för att köpa en onepiece. en grå den är assnygg. såhär seren ut!
Sen ska jag också köpa lila converse, jag vill egentligen ha mörklila, men det finns typ inte att köpa någonstans i min storlek så då har jag bestämt mig för dessa ist. :) Dom är smokin' heta!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: