SKRIVET: 2011-07-03, kl 22:54:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Life's retarded.

Hejsan. Seg dag. Har inte gjort mycket alls, typ solat, läst en bok. Törat alltså.. som man brukar göra på söndagar! :) I fredags hade jag den bästa dagen på länge. Jag å Matte drog på forsränning med sommardraget. Det tråkiga var att jag och matilda ungefär var dom äldsta därm sen var det typ ba småglin. Men det var en asum upplevelse som jag fick ta del utav med min bästa kompis! :) btw, jag tycker alla ska gå på dass med matte. Det är en upplevelse som förlänger livet! ;) hahah! Men sen  på kvällen så fick vi för oss att vi skulle in till stan på sommarfesten i hamnen. Vi kom dit ungefär klockan halv 8, gick ett varv kom på att det var tärt. Gick på UH och köpte glass sen ville vi hem så då runt nio kom mamma och pappa å hämta oss sen drog vi hem till moi. Tack för den underbara dagen bästaste Matte!♥ Sen i fredags fick jag också reda på vad jag kom in på för linje! Och för min del blir det alltså Ekonomilinjen på Nolaskolan! Precis det jag ville gå, så det är jag riktigt glad över! :D Men samtidigt väldigt nervös över det. Men det är vell så det ska vara? eller? :) jajajaja nog tjatat om det. :)
Jag har kommit på en sak. Man tror att sommarlovet ska bli så helvetes grymt, men sen när det väl pågår så är det så lamt så det finns inte! fast än är det juh inte över så det kan vell hända något bra snart hoppas jag!
Jag jobba på lördag, det blir bra. Jag behöver pengarna så man ska icket klaga om vi säger så :) Har juh grymma tider också. Halv 11 till 5 så det blir bra. Nu ligg jag i sängen och ser på en film som het disturiba. Den är skitbra. Den handlar om en kille som har fotboja som bor granne med en mördare som dom spionerar på. Så nu ska jag fortsätta se på den. En grej till bara. Är det bara jag som är konstig? jag har hittat något skitbra men jag säger till mig själv att det inte är tillräckligt bra. Någon som känner likadant? eller är det bara jag som aldrig kan vara nöjd? jag bli juh rakt irriterad på mig själv. Sen när jag tvekar så börjar jag ignorera sen blir det bara förvirrat. USCH! Ska fortsätta se filmen nu. Sen tror jag ska dra ur deppen med städning så jag kan må bra över att det är städat iaf. Men ska forstätta se filmen nu. Höres!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: