SKRIVET: 2011-08-30, kl 20:31:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Your presence makes me feel like no one else does

Har åkt på en fet förkylning x 5t6789. I blame min bror som tog hem det och smittade hela familjen. SCORE för han lixom ;) Te är min bästa vän nu kan jag lova.
Idag har varit en bra dag. Och min nya klass verkar faktiskt bra, vilket är sjukt positivt för jag önskar att det forstätter såhära så att dehär tre åren inte blir en pain in the ass som de tre förra åren var så jag hoppas verkligen på dethära :) En ganska rolig grej med en ny klass är att varje dag så ser man en ny person i klassrummet typ och man blir lika chockad och helt plöstligt så säger man bah: ''ofta dendär går i våran klass, den har jag inte sett förut'', Det är ganska komiskt endå. Och idag t.ex så märkte jag att vi har en kille i klassen som heter felix. Jamenar vi har haft typ 20 upprop och jaag har aldrig tänkt på att någon har hetat felix och han har gått i våran klass sen vi började så man blir juh lite fundersam ;)
Imorrn så far juh mama papa och bror till skåne punkt punkt punkt.. Jag säger bara en sak. Tur jag har ett moppekort så jag kan ta mig vart jag vill. Hade juh liksom inte haft något emot att vara ensam hemma om vi säg så. Och på fredag så vet jag inte vad jag ska göra. Villan är juh inte öppen heller.. Dom skulle juh typ öppna i mitten på september. kommer ha tråkigt tills dess :)
Jag har kommit på en superidé som jag ska försöka att genomföra. På morgonen så ska jag kliva upp typ en timme tidigare och fara ut och springa för man kommer juh bli mycket piggare sen så kommer man juh kanske i säng lite tidigare än kl.1 på nattn och är dötrött i skolan så det finns juh bara positiva grejer med det. Den att man kanske tappar dom kilona man gick upp i sommar också vilket kanske är det största plusset;) Tänkte börja på tordag så ni får vell se hur det kommer att gå! Och på torsdag kväll så ska jag, Ebba, Matilda och therese fara å gratta jassn som fyllde hela 17 bast igår. Grattis i efterskott Jass♥ Så igår var vi och köpte födelsedagspresenter till henne men tänk då inte säga vad för jag vet juh inte om hon läsert ;) Men nu ska jag leta efter en film jag kan se på och göra mer te och bädda ner mig i sängen och typ sova i hopp om att min förkylning lägger sig tills imorrn
Jag bju på enhänn bilden sen jag va med matte förra veckan, hon hittade en dipliner och började leka lite som ni ser, älskar dig bruden♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: