SKRIVET: 2011-08-17, kl 13:53:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

varje steg som jag tar leder rakt till topp

Nu sitter jag i köket och har nyss gjort 5minuters kola. gött fan! Sen funderar jag på att sprejfärga min spegel. Den ska bli lila och fin! ;) sen idag vart det bestämt att min mamma, pappa och bror ska vara borta 30 aug-5 september för bror min ska fara till skåne och spela scandia cup. Alltså en golftävling, han kvalade vidare i en tävling han vann på hemmabanan här alltså! så jag hoppas för guds skull att inte farmor kommer hit och bor här under tiden för då skulle jag få nå psykbryt till slut! jag hoppas att vi gör som vanligt när dom ska bort. Jag är ensam hemma (Y) och mina syskon far och bor hos farmor eller nån annan! Fast det är endå ganska läskigt att vara ensammen hemma. För vi bor typ mitt ute i ingenstans inga gatulysen eller nått och vi är omringade utav skog. Tur att jag har grannar 50m bort på båda sidor av huset! Jag kom ihåg när jag hade sett paranormal activity och några veckor senare skulle jag sova ensammen hemma, inte trevligt kan jag lova! Men nu ska jag göra ordning spegeln. Vi höres!


Nadja Melzén

Låter kanon! Jodå min tisdag va kanon :)



PUBLICERAT: 2011-08-17, 17:53:05 | URL: http://nudjjas.blogg.se/
Nadja Melzén

allt bra? :)



PUBLICERAT: 2011-08-19, 01:21:32 | URL: http://nudjjas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: