SKRIVET: 2011-08-12, kl 15:19:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

the damages in my life comes from you

TJU BRE. Lägger ut kläderna sen, orkar ejj nu. Har nyss  kommit hem från flisan, har varit dära sen igår. Körde moppe, fettt kallt. Men alltid lika kul att vara hos den familjen!♥ Och alice är juh bara för underbar. Hon hade råka hett på flygplansläge på mobilen och hon är juh bara 10 så hon vet inte vad det är sen när hon märkte det så skrek hon bah: PAPPA!? det är ett flygplan på min mobil. betyder det att jag får flyga gratis då eller?!
HAHAH jag skrattade så tårarna började spruta! Hon är juh för söt den där bruttan!
Om ett tag ska jag nog fara till Mattepatte för hon drar juh till turkland imorrn och blir där en hel vecka lång, komma sakna na! Sen ikväll vet jag inte om jag skulle vara med jassn? hon slutade helt plötsligt svara på mina mess, men vi ser vell vad som händer:) Och imorrn ska jag fara till Sandrabanandra som jag var med i onsdags, första gången på typ ett helt år! har saknat den bruden nå kopiöst! Men imorrn innan det så måste jag städa mitt inte så fina rum också-.-' Hatar att jag aldrig kan hålla rummet rent. Hur mycket ajg än försöker så går det åt fandeeer. kan lägga upp en bild på mina nya grejer jag köpte till min vägg när jag liks ska lägga upp kläderna. Jag har en fondvägg på mitt rum som har varit tom ända sen i julas när jag gjorde om på rummet, och det är förns nu jag är hyffsat nöjd med det, Men endå inte riktigt nöjd.. Ska köpa några fler grejer bara Sen borde det vara perfekt! Men aja nog tjatat. Ska se om mina päron har kommit hem nu. Drunkna lugnt, vi höres!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: