SKRIVET: 2011-08-14, kl 01:21:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Open your eyes boy.. then you might be able to see whats happening.

Tju bre. Ligger i min renbäddade sköna säng och ser på Pranked, kung program.
Kan nån förklara för mig varför sängen är allra skönast när den är renbäddad? Det är lite konstigt endoo.
For till Malin vid nio och såg på the last song. Grym film! Har sätt den typ tre ggr nu och man blir alltid lika gråtfärdig.. uscha! Ne nu et jag ta och sova så man kommer upp någon gång imorrn. drunkna lungt, höres!♥
En grej till bara. Ni måste få se vad jag bytte till för skrivbordsunderlägg på datorn.
Hade först Joel kinnaman men har haft det sen jag fick datorn så nu fick denna heting ta hans plats, för jag menar jag tittar juh alltid på joel när jag vaknar och när jag somnar lixom ;)
Älska han på bilden!♥


A N G E L I J N A

SVAR; det är sådär..



PUBLICERAT: 2011-08-14, 23:30:50 | URL: http://angelijnas.blogg.se/
A N G E L I J N A

SVAR; bråkar med pojkvännen..:(



PUBLICERAT: 2011-08-15, 00:14:29 | URL: http://angelijnas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: