SKRIVET: 2011-08-28, kl 12:36:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kungligt

Igår kom malin ochdå fick vi för oss att vi skulle se på insidious. Ingen film värd att se, eller fine man blev rädd några gånger men ''effekterna'' i det som skulle skrämma en sög! så den filmen sög helt enkelt.
Sen for vi hem till henne och då skulle jaga hon och hennes mamma se på harry potter filmen och dobby dog... :'( Vi hade även sällskap av Ida och Monika som kom när vi skulle börja se på den, trevligt det. Sen när filmen var slut så Hörde vi att det åskade ute så då gick vi ut och kollade på den och jag kan juh säga att jag hatar åska, det är det värsta som finns uscha! En ganska komisk grej som hände medans vi kollade på åskan var att vi stog och pratade om allt och inget ungefär sen sa jag att det var längesedan vi sett en blixt nu, Sen typ i samma ögonblick som jag sa det så kom det värsta feta blixten så hela himlen blev typ knallvit. Då man jag juh påsta att alla blev aprädd. Sen satt jag malin och hennes mamma och pratade till typ kl.1 sen for jag hem. Nu ska jag strax gå och äta och göra mig iordning till bion. Vi höreeees ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: