SKRIVET: 2011-08-07, kl 11:52:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

kerstins udde.

Förra tisdagen tog  jag och matte mopparna till trehörningsjö och bodde i en stuga, Jag måste bara säga att Trehörningsjö MÅSTE vara världens minsta samhälle! det finns 1 affär och 1 bensin mack och om man ska köra genom hela byn så är den typ 500m lång! ungefär. Men iallafall så hade vi det allmänt mys! Vi paddlade kanot, grillade, badade och massa sånt, Sen på onsdagen for vi från stugan typ halv 12, då drog vi till långviksmon å sola sen drog vi till saknade felicia och spenderade dagen där har inte träffat felicia på typ ett hlavår! Och på Torsdagen fyllde jag juh år så då blev det massa främmande och presenter! :D Och en sak som jag tyckte va askul, Jag har typ i hela mitt liv haft snebena så jag kände för att göra något annorlunda så då gjorde jag mittenbena och min grannes kommentar var juh fan klockren endå!
Grannen: Vad har du gjort med håret?
Jag: Jag, har bara gjort en mittbena.
Grannen: Jahaa, vad snygg du blev, du liknar någon kändis.. Hon är typ drogmissbrukare eller nått!
Jag: HAHAHAH SCHYSST!
Sen dagen efter så drog jag till stan med mamma och köpte  massa kläder! ;) Ska lägga upp bilder på det jag fick sen bilder på det jag köpte på stan ;)
Gör det om ett tag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: