SKRIVET: 2011-08-13, kl 19:11:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

I keep running away.

En askön tunika/lång tröja från Gina. 249:-
Linnegrej från HM. 79:-
Denna fick jag i födelsedags present av min kära kusin!
Jacka från BikBok rea på den så den kosta bara 99:-
Kofta från Gina 199:-
Jeans från gina. 249:-
Fick också dessa presentkort i födelsedagspresent sen fick jag massa pengar och choklad och ansiktsmasker
Och en tavla och nå annat godis ;)

NU ÖVER TILL MITT RUM!
Joel Kinnaman, Det är han jag ser när jag vaknar, och innan jag somnar ;) HETING
Min favorit dekoration på mitt rum!
Hej renbäddad säng!
Justin bieber på min dörr. Det är mest för att reta min syster för hon hatar honom ;)
My lovelyyy tv

Jag ber om ursäkt för asdåliga iphone bilder men jag har ingen kamera som har ström så detta får duga ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: