SKRIVET: 2011-08-17, kl 00:41:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Galet? svar ja.

Tjabba. Har hållt på med min design heeeela dagen i princip, Jag suger på dethära och jag får absolut inte till det. Jag blir snart galeen. Så om det är någon smart och duktig människa som kan erbjuda lite hjälp så säger jag inte nej ;) Eller så låter jag det bara vara såhära. Det är juh inte precis snyggast. Men det duger vell.
Nu på kvällen har vi varit hos grannen som fyllde år och fika gofika! Grattis till honom. Sen såg jag och malin på varn med sjätte sinnet. Och tillslut blev det barn med stjärt i sinnet. Fråga inte hur det blev så, inse bara att det är sånna vi är! ;) Och inte blev det någon golf idag heller.. Jag skyller på det äckliga regnet! Matilda som är i turkiet ringde idag. Snacka om att jag blev förvånad när hon ringde! Men där i turkland så var det 35 grader i luften och 30 i vattnet.. Snacka om avundsjuk man får bli! Längtar ihjäl mig tills hon kommer hem! Puss på henne!
Men nu ska jag lägga mig i sängen och leta fram någon bra film som jag kan se på tills jag somnar.
höres imorrn! Hoppas ni inte grinar allt för mycket utav min header ;) pusss♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: