SKRIVET: 2011-08-13, kl 12:08:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Every rose has it's thorn.

Blev inge städ igår. Jag drog till malin sen for vi på golfbanan å slog lite, efter det for vi på mosjön å köpte ostkroakr och såg på bourne identity asum film!
Nu MÅSTE jag städa för jag har en lampa som har en lampskärm av glas i taket och den for rätt ner på golvet och gick i 1000 bitar så nu måste jag slita ut allting jag har på mitt rum och städa jääävligt noga. Jävligt drygt.
Idag är jag INTE glad. Inte ens på någon. Hoppas det har gått över tills i kväll för då ska jag till Sandra på tjejkväll.
Men nu måste jag städa upp Rörjäveln på rumme,


A N G E L I J N A

allt bra?:)



PUBLICERAT: 2011-08-13, 16:45:32 | URL: http://angelijnas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: