SKRIVET: 2011-08-27, kl 11:44:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bring light to my life.

Varför måste skola vara så dryg? eller iaf att kliva upp tidigt? Men det hör vell till antar jag.. :) I Onsdags började vi juh, min klass verkar vell vara okej tror jag. Man känner juh dom juh inte än liksom men första dan så fick jag typ panik och trodde att jag hade valt helt fel linje och fått fel klass och allt. Men igår kändes det faktiskt helt okej. Jag går juh somsagt ekonomi och där har man ganska mycke matte. Vi hade våran första matte lektion igår och dert var inte kul. Läraren tyckte tillochmed synd om oss, och jag som tycker matte är kul kan säga att detdär kommer ta död på mig! jag kan juh säga att jag inte tycker om matte längre! Men hoppas det blir bättre senare iaf.
Igår tog jag 2bussen hem till husum och då hade jag sällskap av Tor tills min buss hem kom, har inte träffat den killen på väldigt länge så det var kul! Sen drog jag till malin när jag komme hem och vi hade fettkul som vanligt. Det förvånar mig att inte hennes mamma och pappa slängde ut oss som vi skrattade och skrek, men dodm är vell vana från alla gånger tidigare? ;) hehe  Och om exakt 4 dagar drar mder och fader och broder till skåneland. Då kommer farmor...................  tycks synd om mig! Malins föräldrar ska också bort och hon bor juh granne med mig så då tyckte malins mamma att jag skulle komma och bo hos dom istället, och det skulle jag inte klaga över kan jag juh säga! En sak jag är himla gla' över är att det ska komma 6 nya falk filmer för jag har juh nött ut dom tidigare 6 fett mycke! och sen att det ska komma en snabba cash 2 för jag har juh nött ut ettan ganska duktigt ockås lixom. Sen att det ska komma en mission impoossible 4! längtar så jag håll på dö! Men nu ska jag städa, höres my babes!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: